♥.♥.♥.عشقم بنیامین♥.♥.♥

سلام به تمام دوستان عزیز من این وبلاگرو برای کسی که خیلی برام عزیزه درست کردم.^_^امیدوام لحظات خوشی را در این وبلاگ بگذارانید.(^_^)

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

 

        هی لاشی نمیخواد بگی من به عشقم رسیدم تو خوش باشی...!

             ولی این رو بدون لیاقتش رو نداشتی با من باشی...!

 

 

               هی لاشی الان کجاشی ؟
                      بــاهاشـی...
                      روپــاشـی...
                      تو جـاشی...
                   زنده باشی!!!!!!!!

 

 


                             اصلا ما لاشی
  مهم اینه ک شما که مثلا خیلی شاخی درگیره ما نباشی...

 


                   اصلا ما لاشی ...
         تو چرا حرص میخوری با ما باشی..!!

 

♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥

                                                                             ♥.♥ نظر فراموش نشه♥.♥

 



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت11:06---25 شهريور 1393
خدایا؟؟؟؟
امروز مهمان من باش!!!
یک فنجان قهوه تلخ...
وقت آن رسیده طعم دنیایت رابچشی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ یک شنبه 23 شهريور 1393برچسب:,♥ 19:39 ♥ هستی ♥



طراح : صـ♥ـدفــ