♥.♥.♥.عشقم بنیامین♥.♥.♥

سلام به تمام دوستان عزیز من این وبلاگرو برای کسی که خیلی برام عزیزه درست کردم.^_^امیدوام لحظات خوشی را در این وبلاگ بگذارانید.(^_^)

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

                     خدایــــــــــــــــــــا! خیـلـی ها دلـــــــــــــمـو شکستن ...
 
                        دیگه تحــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمـل ندارم ...
 
                             شب بیــا بـــــــا هـــم بریم سراغشون ...
 
                                 مـــن نشــــــــــونت میـــــــدم ...
 
                                      تـــــــــــو ببخششون.

                  ♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥

                       همیشه بهم میگفت :.........زندگیمی........


               وقتی داشت میرفت بهش گفتم مگه من زندگیت نبودم؟؟


                                     خندید و گفت:


                     آدم برای رسیدن به عشقش باید از زندگیش


                                    بــــــــگـــــــــذره!

              ♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥

                    فقط خدا میتونه در مورد من قضافت کنه


                                         پس


                                      بقیه خفه.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ شنبه 22 شهريور 1393برچسب:,♥ 21:32 ♥ هستی ♥



طراح : صـ♥ـدفــ