♥.♥.♥.عشقم بنیامین♥.♥.♥

سلام به تمام دوستان عزیز من این وبلاگرو برای کسی که خیلی برام عزیزه درست کردم.^_^امیدوام لحظات خوشی را در این وبلاگ بگذارانید.(^_^)

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

میبینی خدا؟؟


داشتیم بازی میکردیم اون رفت چشم گذاشت من رفتم قایم شدم


اما اون بجای من یکی دیگه رو پیدا کرد و من برای همیشه گم شدم.!!!

 


هیچوقت لب های یه دختر رو لمس نکن


اگه عاشقش نیستی!


چون با لمس لبهاش


نه فقط لبهاش،


بلکه قلبش رو هم لمس میکنی

 


غفلت کردم



لحظه ای



دلـــــــــــــــــــم جایی گیر کرد



وتمام زندگی ام نخ کش شد

 


چه جالب، دوست داشتن شبیه مسابقه صندلی شده...



دیربجنبی سرجایت نشسته اند!!!

 


 
هرگاه خبر مرگم را شنیدی در پی مزاری باش که بر سنگش نوشته :


ساده بودم ، باختم

 

من سرم درد میکند برای “دعواهایی” که با هم “نکردیم”


لعنتی ، چقدر مهربان رفتی...!!!!!

 

 

عشق کوتاه است و فراموشی چـــــــــــــــــــقدر طـــــــــــــــــــولانی ؟

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ شنبه 22 شهريور 1393برچسب:جملات عاشقانه,اس ام اس عاشقانه,جملات تیکه دار,♥ 21:16 ♥ هستی ♥



طراح : صـ♥ـدفــ